ایمپلنت های دندانی
نوشته شده توسط : جی دی ایمپلنت

ایمپلنت های دندانی

بدون شک وضعیت دندانی هر فرد نشانه شخصیت،ارزش ها،روش زندگی وطبقه فرهنگی واجتماعی اوست.

باآگاهی ازاین پیش شرط ودانستن اینکه داشتن دندانهای سالم وزیباچه حس اعتماد به نفس دلنشینی به ما می بخشد،حفظ دندانهای سالم واحتمالاجایگزینی دندانهای از دست رفته به بهترین نحو معنایی بس بزرگ مییابد.

حتما ًمیدانید که ازدست رفتن دندانها چه عواقبی دارد. تحلیل( ضعیف و نازک شدن ) استخوان فک،افزایش چین وچروک صورت،حرکت دندانها به فضای خالی دندان از دست رفته و کوتاه ارتقاع صورت که درنهایت باعث احساس پیری وافسردگی میشود .

اما بهترین راه جایگزینی این دندان از دست رفته چیست؟
ایمپلنت دندانی یک تکیه گاه کوچک از جنس فلز تیتانیوم میباشد که در استخوان فک قرار گرفته و جایگزین ریشه از دست رفته می گردد.

این فلز بیشترین قابلیت سازش رابا بافتهای بدن دارد. پس از مدت کوتاهی که استخوانهای اطراف کاملا با ایمپلنت اتصال یافت میتوان قسمت تاج آنرا به شکل یک دندان طبیعی بازسازی نمود ( یا به اصطلاح روکش کرد ) دندان جدید ازنظرزیبایی همانند یک دندان طبیعی عمل میکند.

ایمپلنت بنابر طرح درمان دندانپزشک کارکرده های متفاوتی میابد که در شماره های بعدی آنها را با ارائه مثال و تصویر با شما در میان خواهم گذاشت فقط بایستی این را بدانیم که با فراگیر شدن ودردسترس قرارگرفتن آسان این درمان علمی دردنیای مدرن امروزه،علم دندانپزشکی روبه سوی افق های روشن در حرکت است.





:: برچسب‌ها: برند ایمپلنت,مرکز ایمپلنت,کاشت دندان,کلینیک ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: